Ryanair będzie latał z Modlina do Aten, Palermo i Sofii – są to trzy kierunki, które znalazły się w ofercie Wizz Aira, który po 13 latach powróci do portu lotniczego w Nowym Dworze Mazowieckim. Walka o pasażerów będzie zacięta, co oznacza oferowanie lotów po cenach dumpingowych.
Nadchodzący czas dla portu lotniczego w Nowym Dworze Mazowieckim zapowiada się bardzo dobrze.
W grudniu zadebiutują linie Air Arabia, uruchomiając połączenia lotnicze z i do Szardży. Kilkunastomiesięczne
przepychanki na linii zarząd Modlina-kierownictwo Ryanaira zakończyły się zawarciem nowej, długoterminowej umowy. Kilka dni temu
powrót do Modlina zapowiedział Wizz Air.
W sierpniu w Modlinie zadebiutują linie Arkia.
Irlandczycy zapowiedzieli uruchomienie 25 nowych tras, lecz żadne szczegóły nie zostały upublicznione. Z kolei Węgrzy postanowili zbazować dwa airbusy A321neo i zaoferować loty do Aten, Alghero, Barcelony, Bergen, Brindisi, Kiszyniowa, Mediolanu-Bergamo i Sofii oraz na Cypr (Pafos), Maltę, Sardynię (Alghero) i Sycylię (Palermo). Wciąż można „upolować”
bilety w ultraniskich cenach.
Ryanair, widząc ruch głównego konkurenta, nie zamierza odpuścić walki o rynek, więc do systemu sprzedażowego załadowane zostały bilety na trzech kierunkach, które są tożsame z ofertą Wizz Aira. Do irlandzkiej siatki połączeń Modlina dołączą: Ateny, Palermo i Sofia. Do stolicy Hellady i na Sycylię operacje będą realizowane pięć razy w tygodniu, podczas gdy miasto stołeczne Bułgarii będzie obsługiwane codziennym połączeniem.
Walka o rynek między Ryanairem a Wizz Airem zwykle polega na oferowaniu przez Irlandczyków ultratanich biletów, po cenach dumpingowych, co zwykle wiąże się z porażką Węgrów. Pasażerowie mogą więc oczekiwać bardzo przystępnych cenowo lotów.